Na afloop van de Liturgie drinken we koffie. Dit om elkaar te ontmoeten en te spreken. Om te voorkomen dat steeds dezelfde mensen helpen met opruimen, afwassen, stofzuigen, is er het verzoek om ook mee te helpen. Steven is vanuit het bestuur van de parochie gevraagd om dit te coördineren. Hij heeft een lijst waarop u zich kunt inschrijven. Meld u daarom aan bij Steven. Zo kunnen wij samen onze zondag in goede harmonie afsluiten!
Abonneren op de nieuwsbrief
Schrijf je in op onze nieuwsbrief en blijf op tijd op de hoogte van het laatste nieuws en aankomende evenementen.